Låt tiden gå fort fort fort...

Just nu mår jag inte bra. Konstant illamående och trött. Fruktansvärt jobbig. jag kräks inte, men det spelar ingen roll. Illamåendet som är från morgon till kväll är lika jobbigt. :( jag har verkligen en hatkänsla till att vara gravid. Jag älskar att vi lyckades igen, vi ska förhoppningsvis få en bebis till i maj. Men just känslan att må såhär hatar jag. då önskar jag att jag inte var gravid men kunde få bebisen i alla fall. Känslan går inte att förklara. Men tro mig, jag är så glad över att få möjligheten till en till bebis. det var min dröm, att få ett syskon till Anton. Men som sagt, jag längtar tills bebisen är ute. :) 
annars går dagarna till att överleva, äta lite och ofta. mest kräm och te. Leker med Anton så mycket jag orkar, men är mycket babblande på ipaden just nu :P 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback