Vecka 12

Nu har jag gått in i den magiska vecka 12, veckan som alla vaknar upp utan illamående och mår bra. Men inte jag, jag mår sämre den här veckan och har spytt mer än jag gjort på hela tiden. Lergigan comp funkar inte, känns som jag blir mer illamående och kräks mer av den. ska på Mvc imorgon på inskrivning så ska se om jag kan få något annat. 
Just nu mår jag bra, men kan bero på för jag kommer direkt från toan. Ska snart försöka äta lite då magen gapar tom och det blir inte bättre imorgon när jag vaknar då. Så får se vad jag får i mig. 
 
Jocke satte sig sig precis i bilen och för mot sitt nya jobb i Norge. Men han kommer åka måndagar sen. Och så kommer han hem torsdagar och med tanke på hur jag mår så behövs det att han kommer hem oftare. 
 
Anton hon lever loppan här hemma, fullt upp med skratt gnäll och tårar hela dagen. Kan bero på att han känner av att jag inte mår bra och mest ligger i soffan, tänder kan även vara en orsak. Han har fått två nya precis och har säkert fler på g. Han pratar fortfarande inte, men säger där och dada som betyder pappa eller ingenting beroende på sättet han säger det på. den senaste veckan har även mamamamama börjar komma ur hans mun. 
Han blev 18 månader i måndags. Shit vad tiden går fort. 
 
Har inte så så mycket mer att skriva, försöker överleva dagarna. Tråkigt att skriva så, ser inte framemot mycket just nu. Julen känns långt borta, hur ska jag orka baka, pynta och köpa julklappar? Jag älskar julen i vanliga fall, men just nu känns det som att den bara kan få komma och gå. 
 
Hoppas ad bara detta illamående försvinner. Har sagt att det inte är lika farligt som det var med Anton, men nu är det de. nu går tankarna åt sådant håll det inte får gå. 
 
nu ska jag sova. 

Kommentarer
Inez säger:

Har du testat seaband? Armband mot illamående. Jag åt också olika tabletter utan resultat (spydde upp dom) men armbanden funkade faktiskt!!!!

2013-11-13 | 16:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback