Och så var det bara 2 kvar..

Inatt åkte Jocke till Norge, denna vända var han bara hemma 2 veckor. Men är bra att han åker nu, visserligen blir han borta över midsommar, men han kommer hem samma vecka vi ska till Västerås på Power meet, självklar kommer han hem om 2 veckor också, men vändan efter det pratar jag om nu. Så det är skönt att han kommer hem till Västerås, vill dit i år igen. Ska bli roligt att se om Anton är något mer intresserad i år :).
 
Jag har haft en riktig fixardag, när Jocke åker så städar jag. Innan träningen hann jag köra två tvättmaskiner och elda. Var iväg på träning, handlade på vägen hem. Väl hemma var det byte av tvättmaskiner och torktumlare, allt som allt blev det 4 eller 5 maskiner idag. Men nu är tvättkorgarna tomma :). Har även dammsugit, tog soffan då med. Våra djur lossar hår, men nu ska det vara borta. Hatar att ha hår överallt. Vattnat blommorna, diskat, duschat, ätit jordgubbar, städat Antons rum. Lagat middag, pannkakor blev det idag. Så nu har jag en massa torr tvätt som väntas på att vikas i soffan, men det orkar inte jag göra idag. För när Anton lagt sig så satte jag mig i soffan och somnade nästan. Så ligger nu i sängen och ska sova.
 
Vart väldigt förvånad idag, gav Anton lunch vid tolv, då var han trött efter det så bytte blöja på honom och tjugo över tolv så la jag han i vagnen. Han somnade på en gång och sov till tjugo över två. Vart hur chockad som helst, han brukar sova max en timme fast han sover dåligt på förmiddagen. Hoppas han sover så varje dag, han verkade då behöva det idag.
 
Jag känner att jag skriver osammanhängande och hoppar hit och dit.
Så avslutar med ett kort på min älskling.
Han tänkte följa med pappa till Norge, men jag höll honom hemma :).
 
Godnatt!
 
-Annelie-
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback