Ipad 4 :D

I tisdags hade jag ljusparty, var roligt, det kom fler än jag trodde. Men det bästa var efter, då kom min man hem :D. Onsdagen spenderades i Mora. Besiktade bilen, jag och Sandra bakade tårta till min bror som fyllde år (min syster fyller också, men bor lite för långt bort för att få tårta) och fikade hos mamma. Anton fick somna hos mamma, för klockan nio var vi på bio. Fast and furious 6. Var så bra :D.
 
Igår så var vi mest hemma, tränade på förmiddagen, till Emelie på eftermiddagen. På kvällen klickade jag hem en ipad 4 (om den heter 4, vet jag inte, så 4th gen så antar) :D. Så nu längtar jag tills min leksak kommer :).
 
 
Idag har det vart en utedag. Finväder så bäst att passa på. Nu blir det jordgubbar framför en film med min man.
 
-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback