Älvdalen

Då var man hemma i huset igen då. Det första jag gjorde var att packa upp allting för att sedan damma och dammsuga. Hatar damm och det verkar föröka sig snabbt om man inte rör sig i huset på några dagar. När det var gjort var klockan halv nio och Anton var fortfarande vaken, så pyjamas på honom och lite välling så somnade han fint i sängen :).
Igår var jag och Anton till Orsa och kikade på cruisingen, träffade folk och raggade i Mikael och Sandra raggarbil, Anton har inte riktigt förstått det här med att kolla på bilar och njuta, han var mer intresserad av Sandras solglasögon :P. Vi var inte där så länge, var hemma runt elva. Då la sig Anton fint i sängen och sov ända till åtta imorse. Det är så bra med Anton, man han ha med honom överallt och han är glad och med. Aldrig gnällig och grinar. Utan blir han trött så somnar han och sover en stund.
Imorse däremot så sov han ikapp lite på förmiddagsluren, han sov från kvart i tio till kvart i ett. Så det behövde han väl.
När han fått lunch så for vi till Skattungbyn och grillade med mina syskon, mamma, hennes karl och hans föräldrar.
 
Nu är det även klart att vi flyttar till Mora, förhoppningsvis inom ett halvår. Så skönt och ingen längtar mer än mig :D.
 
Sängen kallar på mig nu, skulle ha sett ett avsnitt gossip girl, men fastna framför datorn och blev så trött. Plus att sover jag nu går det fortare tills min man kommer hem på tisdag natt :D.
 
Första gången Anton satt i denna raggarbil var hos mamma en dag,
han satt still i kanske två sek innan han började med massa annat :P.
Jag i lördags.
 
-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback