Midsommaren lider mot sitt slut...

Haft en väldigt bra midsommar. På fredagen var vi till Orsa, först bröllop, mammas kusin gifte sig. Dom var så fina, nästan så jag ville gifta om mig. När det var klart i kyrkan så for jag, Viktor, Anton och min kusin Therese upp till Skattungbyn och kikade på midsommarfirandet innan vi for till Hansjö bygdegård för att fira brudparet mera :). Mamma och Anders var också med :) Det blev mat, tårta, presentöppning, de hade lekar för paret. Var så roligt, skratta så jag dog ett tag tror jag :P.
Åkte hem i världens spöregn vid tio, det gick inte fort då. Anton däcka på en gång.
Lite bilder från midsommarfirandet i Skattungbyn. De andra bilderna är på min telefon från bröllopet.
 
 
Igår så grillade vi hemma hos mamma, jag har ju flyttat hit igen nu när Jocke är borta igen. Så altanen har vi bosatt oss på hela dagarna :).
 
Anton utvecklas hela tiden, efter öronoperation så har han börjat ljuda massa. Han skriker aaa, mmm osv. Och idag sa han mama :D. Så roligt, han mena inte mig. För när han vill till mig så skriker han nana. Och så stpr han själv längre och längre. För en och en halv vecka sedan så började han även gå mellan mig och Jocke. Visserligen bara 3-4 steg, men det är underbart att se :). Han har även börjat intressera sig för Solo, jagar honom och Solo verkar tycka det är roligt för han leker med honom tillbaka :).
Jag hoppas ju han börjar gå när som helst. Ska bli så roligt att se honom springa runt och runt överallt. Och otroligt jobbigt kommer det säkert bli. haha, han är vild nu, så lär väl bli tio gånger värre när han kan gå. Känns som man både vill och inte vill att han ska gå.
 
Nu blir det att försöka hitta att se gossip girl säsong 6 någonstans, måste se hur det slutar :D.
 
-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback