Hemmamys

Igår kväll kändes Anton jättevarm. Så tog tempen och lite feber hade han, men kändes varmare än han var. Han sov nästan hela natten, vaknade en gång. Sov sedan vidare till nio.
Var meningen att vi skulle hälsa på Ida och Kalle idag, men eftersom han hade feber igår och såg på honom imorse att han var hängig så blev vi hemma idag. Har tittat på disenyfilmer och mest myst.
Anton har bara velat sova på mig fram till fyra, då kunde han somna i sängen en vända. Smart som jag är så tänker jag att jag hinner färga håret, jo tjena, när jag står i duschen så hör jag hur han bara gråter.
Men duschade av färgen och tog honom sedan.
Men färgen blev helt godkänd, lite för mörk, men hade inte i den så länge, så ska färga igen sedan.
Annars så har jag mest bott i soffan med Anton i famnen. Har eldat och internetshoppat :P. Behövde en bikini och de hade rea på ellos, så passa ju perfekt. Eller tankini heter det som jag skulle ha. Överdelen är liksom som ett linne.
Beställde även doftvax och en stake att ha det i. Har doftvax här hemma också, men tappat bort staken, så passa ju bra.
Nu sitter faktiskt Anton på golvet och leker lite, men är trött och känns lite varm, så ska ta tempen och se om han vill sova om en stund.
Ampe kom även och hämtade Solo idag, ringde faktiskt henne och frågade om hon ville ha honom idag för har inte kunnat gå med honom pga. ledsen son. Och ville inte klä på Anton och dra ut honom i kylan.
Tretton dagar kvar tills Jocke kommer hem också. Känns som det kommer gå fort faktiskt. Lär väl ändra mig sedan och säga att det är evigheter kvar, men just nu går det fort :P. Får ha honom hemma i tre veckor sedan, så det är ju bra. Tycker det är perfekt att han jobbar fjorton dagar och hemma 21. Man får mer tid till att göra saker :).
 
Har inga bilder på sakerna jag beställt, ni får se sedan :)
 
-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback