2013-01-26

Lördag idag, i torsdags skrev jag att det kändes som att det skulle gå fort tills Jocke kom hem. Men igår kändes det tvärtom, vet inte vad det är med helger och saknad. På veckodagarna går det fort, men så fort helgen kommer så känner jag mig ensam när Anton gått och lagt sig. Man läser på facebook om alla som har kompisar hos sig eller myser med sin flick/pojkvän. Då blir jag deprimerad. Men får ju inte glömma att Jocke blir hemma i tre veckor sedan. Inte alla som har det så bra heller.
Just nu känns det bra, vi gick upp första gången vid sju, men det tyckte jag var för tidigt, så vi sov vidare i min säng till strax efter åtta. Har hunnit med att äta frukost, borsta tänderna på Anton, bara det tar en j**la tid. Har eldat och diskat. Nu leker faktiskt Anton på golvet och jag sitter i soffan och tittar på.
Anton ska väl sova om en stund, då kan jag duscha, luktar inte så gott känner jag :P.
Annars vet jag inte vad som står på agendan idag, försöker få hit min bror och hans tjej för att äta pizza och spela spel med mig ikväll :P.
Kanske borde åka ner på byn och handla också, men får se. Orka sopa av bilen, skrapa rutor osv. Men kanske får lov. Ska nog hämta hem Solo idag med. Så lika bra att sätta i motorvärmaren nu så är den varm sedan.
 
-Annelie-

Kommentarer
Emma säger:

Tusen tack. :) Gå in på caseapp.se Super lätt och snabb leverans. :)

Svar: Det ska jag göra :). tack för svaret :)
Rosenson

2013-01-30 | 20:27:33
Bloggadress: http://Eembla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback