2013-02-01

Februari redan, Anton blev 9 månader i måndags, helt sjukt hur fort tiden går. Vill ha honom liten länge till.
Idag ville Anton vakna redan halv sju, han somnade redan sju igår kväll, och sov hela natten för första gången på länge. Så hoppas det fortsätter såhär. Har märkt att han sover nästan bättre om han lägger sig mellan sju och åtta än om man håller honom vaken länge. Hans mage har även blivit bättre, han har ahft diarre i en vecka ca, men ringde 1177 och fick lite tips så nu är det mycket bättre :).
Har ätit frukost, klätt på oss, lekt, och nu sover Anton. Han ska få lunch när han vaknar. Så svårt det där med mat, för han sover när jag vill att han ska äta lunch, men då får han när han vaknar.
Vet inte vad vi ska göra idag, ta det lugnt och njuta tror jag. Kan vara skönt det med, ikväll lär jag väl ha Jocke abstinens, fredagkväll och ensam liksom. Men men, snart är han hemma igen :D.
Imorgon ska jag nog följa Sandra till lager 157, var länge sedan jag var där nu, så det kan bli roligt.
 
Kameran jag fick hem är jätterolig, leker med den hela tiden. Igår däremot vart jag ledsen, för då stod det att minneskortet inte funkade. Och då börja jag tänka på om det var kortläsaren i kameran eller minneskortet som var trasigt. Som tur var så hittade jag ett annat minneskort att testa i kameran idag och det funka. Så har mejlat dom nu så jag kan få ett nytt minneskort och det andra kan dom ta tillbaka. Det enda tråkiga är att alla kort försvinner som jag tog från början :(. Så har inga kort att visa nu. Måste knäppa om.
Men blir mycket finare bilder :). Inte lika suddiga som den andra kameran.
 
Nu ska jag se klart på lyxfällan, vet inte varför, men älskar det programmet.
 
-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback