April

Tiden bara rinner iväg, hinner inte med att uppdatera :P. Just nu håller jag på med alla anmälningar inför wasacupen som ska vara i helgen. Har bara lite kvar nu, sen är jag förhoppningsvis klar. Bara det inte kommer inte tusen ändringar, men det borde det inte göra. Anmälningstiden gick ut igår. Men Fia, du får gärna anmäla dig i sista sekund :D.
Annars så var jag, mamma, Anton och Felicia till Falun idag, Anton kollade hörseln, den blev inte godkänd. Men de kollade hans öron och han har vätska bakom dom, så kan vara dom som är orsaken. Så nu ska det opereras in rör så det kommer in luft istället för vätska :). Så får hoppas det blir bättre då.
Hittade även tillbaka till gymmet idag, var ganska skönt. Jocke hade lagat mat när jag kom hem, han är snäll han :).
Nu ska vi lägga Anton och sen se Walking dead :D.
 
-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback