Snart helg igen.

Så har snart en vecka till gått. Inte så mycket som hänt, ätit onyttigt och vart allmänt lat. Fy på mig. Men nästa vecka ska jag träna, känner mig pigg igen :D. Ska bli roligt. Är ju fyra pass i veckan nu, men ska satsa på två. Är så otränad så lika bra att börja lugnt.
Annars så sover jag urkasst på nätterna, vet inte varför. Hoppas det går över snart. Gick upp vid halv åtta idag, myste på i soffan med Anton och Jocke tills Anton somna om igen, då passa vi på att äta frukost och plocka lite. När prinsen vakna igen så fick han mat och vi myste på golvet. Han älskar när man sjunger för honom, så lika bra att passa på innan han kommer på vilken kass röst man har :P. haha.
När det var dags att sova för prinsen igen så la vi honom i vagnen och gick ut och gick. Gick ca 6km sammanlagt, finns en runda som går via maxi och willys, så passa på att hämta paket och handla samtidigt :).
Väl hemma igen så blev det inte så mycket. Björne kom hit och Peter kom med glass :P.
Nu har Jocke och Björne åkt iväg en vända och jag sitter med ansiktsmask och hårinpackning, har blivit så torr i hårbotten och kliar, så frågade Jennifer vad man skulle göra. Fick tipset om hårinpackning, så testar väl det och då var det lika bra att göra en mask också :P. Vill duscha av mig det nu, men Anton ligger i gymmet så vill helst ha hem Jocke först. Så får väl se om de dyker upp snart.
 
Imorrn ska vi på möte om kontaktfamilj, inte åt oss, utan om vi ska ha ett barn här varannan helg. Så blir tidigt morgon för oss alla :). Men det är vi väl vana vid nu :P.
 
-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback