Så fucking surt så det är inte sant!!

Denna vecka blev Jocke hemma från Norge, så då såg jag framemot att få en massa fixat, jag skulle träna brottning 3 gånger denna vecka och verkligen komma igång. Vad händer? Jo, i måndags sa det pang och jag blev smällförkyld. Så ingen träning för mig denna vecka och dagarna spenderas i soffan och jag försöker piggna på mig med nässpray och panodil. Så det suger ju.
Och även om jag och Jocke kan gå varandra på nerverna när båda är hemma 24/7 så är det skönt att ha honom hemma varje dag, för han hjälper mig med Anton. Så behöver inte jag vara uppe i honom hela tiden. Vill verkligen att han ska slippa bli förkyld, så hoppas han klarar sig.
 
Nu ligger han och sover, Jocke har åkt iväg med Björne, hoppas lite på att han hinner hem innan Anton vaknar, ska lägga mig i soffan och vila. Är trött för vaknar av hostattacker på nätterna :(.
 
Bilder på min underbara prins.
 



 
-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback