Gnällig bebis :P

Förkylningen börjar nu släppa, så förhoppningvis så kan jag börja träna snart. Men hostan sitter i. Så väntar någon dag till. Annars så har vi börjat med smakisar åt Anton, han har fått gröt i två dagar nu och det verkar ha gått bra med magen. Han äter så bra så. Hälften utanför såklart, men det hör väl till :P. Men nu på kvällen så blev han jättengällig och grina och var allmänt gnällig. Vet inte varför, men tror det är magen som spökar som alltid. Hoppas bara det går över snart.
Mamma var här en vända med, jag har försökt gjort pure av morötter och majs, men blev inget bra, kom fram till att min stavmixer var urkass :P. Så slängde den och körde med mixern istället. Så nu vet jag hur man gör.
Nyss tittat på ung och bortskämd och gud vilka jävla snorungar, dom kan ju inte vara friska i huvudet :P. eller, nja, de har väl bara blivit fel uppfostrade av föräldrarna tyvärr. Så ska inte Anton bli :P.
 
Nu blir det Svenska hollywoodfruarna och sen kanske en film eller sängen.
 



Så vacker när han äter :D
 
-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback