Ett tag sedan.

Nu var det ett tag sedan jag skrev. Men har inte haft så mycket att berätta. Dagarna rullar på. I onsdags for Jocke till Norge, till Bergen rättare sagt. Så han blir borta i två veckor, sen hemma två veckor osv. Så han ser vi först 3:e oktober igen. Längtar redan.
Idag var det barnprylsförsäljning på Skeer, så for dit en vända med Hillevie, hittade en massa saker till Anton. Han har så mycket kläder i 62 och 68, så köpte bara lite i den storleken och resten i 74, ett tag kvar till han ska ha det, men lika bra att passa på när man får så mycket för pengarna. Köpte för 310kr. Så var en billig shopping :D.
 
For hit sedan och åt lite innan Hillevie fick lov att åka hem med Lotta (en tjej hon sitter barnvakt åt). Jag gav Anton mat och la honom en stund, passade på att titta på andra avenyn då. När Anton vaknade sedan så fick han ligga i gymmet och jag tänkte fortsätta se på andra avenyn, men Anton har kommit på hur man "pratar" så han överrösta teven vilken ljudvolym jag än hade :P. haha.
 
Nu har Anton gått och lagt sig, jag ska gå med hunden och sen blir det andra avenyn tills sängen kallar på mig med.
 
Lite bilder på allt som handlades idag:
 
Allt detta för 310:-, det är väl bra?
 
Bilder på prinsen sista tiden:
 
 
Jag är nyklippt:
 
 
Imorgon ska jag börja på äta rätt, tänkte börja på en diet men då den innehåller kaffe och jag avskyr kaffe så plockar jag bort den delen och går bara efter lunch och middagstips. Ska träna också så måste ha näring, finns ingen i dieten och med rätt träning och mycket mindre onyttigt så ska bebisfettet bort!!
 
Nu ska jag dricka upp den sista powerkingen och sen se andra avenyn och ladda upp inför imorgon, ska dricka kaffe (blääää), men vad gör man inte för att testa.
 
Saknar min man.
 
-Annelie-
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback