Det är dags för lördagsmys :D

Jocke har nu också blivit lite förkyld, hoppas på att Anton får klara sig. Igår så var Anton med sin moster Hillevie. Jag och Jocke skulle på bio, mysigt att gå med bara honom. Anton sov kvar hemma hos Hillevie. Så efter bion blev det en skogstur, var skitroligt, så roligt när man bli räddare och räddare och man skrämmer upp varandra i bilen :P.
Vi gick och la oss i tid, men när jag vakna vid halv åtta imorse så var jag bara upp på toa och sen kände jag att jag ville sova mera. Nästa gång jag vaknar så är klockan halv tolv(!). Jocke hade också precis vaknat då :P. Så klädde på oss och åt frukost innan Hillevie kom med prinsen. For ner på Mora en vända och kikade lite, var även förbi Busk och Jennifer en stund innan vi for hem och lagade mat. Idag blev det hamburgare med mos :). Anton har nu gått och lagt sig, vi har tittat på en film och ska snart se nästa. Myskväll med andra ord, men skönt det så man kanske piggnar på sig mera.
 

Annars så längtar jag ihjäl mig efter flytten, tycker inte om att man ska få lov att vänta, är en sån person som vill flytta på en gång. Känns ju så onödigt att göra något i denna lägenhet nu när man vet att man ska flytta :P. Men med två månader kvar så kommer jag fortsätta hålla det rent och fint ett bra tag till. Kommer inte börja packa förrän ca två veckor innan flytten går. :).
 
Nej. nu dags att sätta på filmen.
 


Äkta kärlek ♥
 
-Annelie-

Kommentarer
fia säger:

underbar bild på er !

Svar: Tack så mycket :D Är typ enda bilden jag har på oss tillsammans sen vi gifte oss :P. Måste börja ta fram kameran mera :P
Rosenson

2012-09-12 | 12:18:05
Bloggadress: http://fia1989.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback