Det är bara måndag :(

Usch ja, en och en halv vecka kvar tills Jocke kommer hem. Snacka om att jag längtar. Men vi klarar oss så bra så jag och Anton ensamma. Tur man har en sådan snäll och underbar kille. Vet inte vad jag skulle gjort om inte Anton kommit till oss. Han betyder verkligen allt. När man var mitt i allt med IVF och så så trodde jag aldrig jag skulle klara det. Men är så värt det, så värt flera års väntan på honom :). Men sen är jag som jag är, längtar redan till syskon, så bara börja spara pengar och hoppas på det bästa. :).
 
Idag bestämde sig herrn i huset att vakna halv sju, usch sa jag. Men var bara att gå upp klockan sju och ge honom mat, strax efter det så somna han om. Men jag kände inte för att sova så åt frukost framför andra avenyn. Sedan satte jag igång med att damma, dammsuga, vika tvätt, städa under diskhon (som för övrigt måste göras oftare) och plocka på här hemma. Halv tio var jag klar och dags för Anton att vakna igen. Klädde på honom och la han i gymmet och mig i soffan. En timme senare ville han ha mat. Kände inte för att sitta hemma så ringde Peter som kom, vi skulle gå och handla men kom bara till Bvc, hade glömt min jacka där förra veckan. Efter det gick vi hem igen och tog bilen :P. Ville på expert och kika. Dit ska jag tillbaka, de sålde disneyklassiker för 50:-, men visste inte vilka jag hade eller inte så köpte inga idag.
For och handlade och sen hem. Gav Anton gröt som han för övrgit spotta ut mer än han svalde idag :P.
Anton somnade och sov två timmar, jag la mig i soffan, allt var ju redan gjort så hade inget bättre för mig. När han vakna så fick han mat innan jag lagade till mig.
Och nu på kvällen så har jag vart ute och gått, la Anton i vagnen så han somnade när vi gick och vaknade lagom tills vi kommit hem. Nu ligger han bredvid mig och luktar bajs, så ni kan ju räkna ut vad jag ska göra nu. :)
Sedan så blir det soffmys resten av kvällen :).
 
-Annelie-

Kommentarer
Marielle säger:

Ja tiden verkligen rusar förbi. Ja, hoppas jag med, har blivit lite bättre, men inte helt bra än.. Men snart så är det nog bra igen. :) Jätte bra att det har gjort det, självklart så skulle jag kunna gå över helt på tillägg, men jag känner mig inte redo än, vill verkligen amma. Tycker att det är så fruktansvärt smidigt med att alltid ha maten till hands och rätt temp, men självklart blir det inte bättre så kommer jag självklart att gå över på tillägg helt och hållet. :)
Ja, det är den verkligen, man skulle aldrig kunna sätta sig in i denna känsla förut. Den är såå stor! :)

Åhh, vad underbart det måste vara att se alla framsteg och allt nytt som kommer varje dag, stora killen eran! :)

Hoppas allt är bra med er annars?! :)

Kram

2012-09-29 | 15:43:14
Bloggadress: http://mariellear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback