Rubrik?

Idag har det vart en fixa det sista dag. Började morgonen vid sju. Anton fick frukost och jag åt frukost. Sedan dammsög och dammade jag för tänkte göra det innan Anton skulle somna om. Men när jag var färdig med det så ville han inte sova. Så klädde på honom och lekte med honom. Vid tio la jag honom i vagnen och gick en vända så han somnade. Började sedan utomhus och skottade gården så bilen är lätt att parkera och så. Gick in vid elva och Anton sov vidare. Då hann jag diska i lugn och ro innan han vaknade och ville ha lunch.
Han har sedan legat på sin filt på golvet och lekt medan jag har eldat, duschat, satt upp gardiner i köket, bara tvättstugan kvar nu, men har inga så får göra det sen.
Han åt gröt till lunch vid tolv så vid två fick han ersättning innan han lade sig igen. När han sov så fixade jag det sista i badrummet och vek tvätten. Så nu är allting fint här hemma igen. Känns så skönt.
 
Här är lite på hur det ser ut hemma hos oss:
 
Sen har vi badrum, tvättstuga och pannrum.
I Antons rum så ska vi köpa 3 expedithyllor med fyra fack i,
så kan man ha böcker i den och lådor med leksaker,
då blir det lätt för honom att nå sakerna sedan :).
 
Igår satt jag även och köpte en massa julklappar och bestämde vem som ska få vad, Så nu är alla julklappar klara. Ska handla lite sista småsakerm sedan kommer resten på posten. Så skönt.
Innan jag for hem från Mora igår så fikade jag med Jennifer och då var vi in på HM, så Anton fick lite nya kläder när jag ändå hade rabatt :D.
 
Såhär fin blev han:
 
 
Nu ska jag ge Anton mellanmål och även ta mig något att äta :).
Resten av kvällen blir det soffmys.
 
-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback