Nu går det undan

Okej, först var det meningen att vi skulle flytta den 15:e november, sen ändra vi till den 1:a för Jocke skulle åka och jobba den 15:e och då blir han bort i två veckor. Nu skulla han åkt och jobbat idag, men så blev det inte, utan han ska åka och jobba nästa vecka, vilket innebär att han blir borta till den 8:e. Och jag är som jag är, vill inte vänta till dess på att flytta, så på måndag bär det av. Får flytta allting och sen åker Jocke och jobbar på onsdagen (tror vi, kan alltid ändras har vi fått lära oss). Så då får jag packa upp och dona medan han är i Norge, men det är bra, för då får jag som jag vill :P. haha.
 
Så nu har vi packa i dagarna två. Allt är typ nedpackat, har köket, badrummet, tvättstugan och våra kläder kvar. Lite i datarummet med, men datarummet och tvättstugan packas ner imorgon och resten på söndag så det bara är att sätta igång på måndag morgon. Vill helst att allt ska köras då, inklusive det i förråden, för då kan Jocke göra lite hemma på tisdagen innan han åker.
 
Nu ska vi se på hockey, Leksand spelar och Jocke vill promt se den, ibland får man väl ge efter :P.
 
 
 
Anton har även kommit på att man kan vända sig från mage till rygg nu,
han gör dey för fullt i sängen när han inte vill sova :P
Ibland så gör han det i vardagsrummet,
men är typ som att han vet att när han skrikit tillräckligt högt och länge så hjälper vi honom :P.
 
-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback