Ibland så suger allt!!

Var och tränade nu på kvällen och insåg en sak. Jag är så jävla otränad och fet!. Började grina på vägen hem för jag känner mig så misslyckad. Varför kan inte jag se ut som mina systrar för? Varför fick jag lov att bli den feta som inte kan äta något utan att lägga på mig? Varför kan inte jag ta tag i min kost och träning ordentligt? För jag har ingen karaktär och vilja, jag har ingen som peppar, stöttar och hjälper mig. Jocke är världens bästa, men han kan inte. Han är borta och jobbar. Via telefon går det inte. Idag stoppa han mig från att köpa chips. All tacksamhet till honom. Åt middag istället.
Kändes idag som att jag lika gärna kan lägga ner allt vad träning heter och bara ligga i soffan och bli fetare. Det gör väl ingen skillnad i alla fall. Kommer aldrig klara det i alla fall.
Det finns ingen sämre och kassare än mig. Mitt självförtroende är just nu på botten och jag känner mig bara deprimerad.
 
Det är tur att Anton lyser upp min dag varje dag.
Vad hade jag gjort utan dig?
Trodde aldrig man kunde älska någon sådan liten så mycket! ♥
 
-Annelie-

Kommentarer
fia säger:

du har visst karraktär, du av någon jag känner ! blir arg när jag läser det här ! tvivla inte på dig själv. !!! aldrig någonsin älskade vän ! okej att du har svårt att kontrollera dina mat och träningsvanor, men älskade vän, hade det vart prio nr 1 för dig så hade det aldrig varit ett problem. man kan inte göra allt i världen samtidigt ! den dagen då du väljer att vara din egen nr 1 då kommer det lösa sig.

2012-10-10 | 14:16:48
Bloggadress: http://fia1989.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback