Rubrik!?

Är så duktig på att skriva märker jag. Blir så ibland.
I lördags var vi på badhuset med Anton för första gången och han älskade det. Vi tog upp honom ur vattnet med jämna mellanrum för att han skulle värma sig, då blev han jättegnällig och grinig. Så fort han kom ner i vattnet igen så blev han lugn. Mammas älskling det :). Det sötaste var när vi ställde han på botten och han fick ha händerna på en groda, då började han gå runt med den. Allt blir visst lättare i vattnet. Nu ska vi köpa en badring åt honom som han kan sitta i.
Så dit ska vi fler gånger, hade velat i veckan, men nu är vi snoriga igen här hemma. Anton har även fått en hemsk hosta så blir att ta det lugnt.
 
 
Idag gick vi upp tidigt, skulle till Mora och fixa min rygg hos naprapaten. Det gick bra, han fixade till den på tre ställen. Och så fick jag en ny tid så han skulle kika på den igen för det kunde hoppa tillbaka. Men kände jag inget så var det bara att ringa och avboka på förmiddagen :).
Efteråt så träffade vi på Jennifer och Björne så åt vi lunch på China och gud vad gott det var. Jennifer gick tilllbaka till jobbet och vi for till vår lägenhet och kikade. Har beställt städning till den nu, så de ska dit och städa badrummen, köket och tvättstugan. Då behöver inte vi göra alltför mycket nästa vecka :P.
Passade på att storhandla på maxi också när vi ändå var i Mora.
Björne hoppade av hemma hos sig efter vi ränt över hela Mora, och vi for till mamma och hälsade på, eller ja, vi hälsade på Hillevie och Viktor då mamma just nu befinner sig på kanariöarna med 28 grader varmt. FUSK! Inte avundsjuk alls. När vi var där i alla fall (hos mamma alltså, inte kanariöarna) så gick strömmen, då passa vi på att leka mörkerkurragömma.:P. Man blir som barn ibland alltså. hehe.
Duschen väntar nu på mig och sedan blir det att se en film innan jag ska ta nässprayen och lägga mig.
 
Lite kvällsmys igår kväll ♥
 
-Annelie-

Kommentarer
fia säger:

underbara bilder på er !! saknar er

Svar: Tack :). Saknar dig med, du får ta och komma till Älvdalen och hälsa på snart. Ta med dig killen också så har Jocke någon att leka med :D. Måste även säga GRATTIS igen, du är fan bäst!!
Rosenson

2012-11-22 | 19:10:33
Bloggadress: http://fia1989.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback