Fullt upp känns det som!

Igår for Jocke till Norge igen. Så upp klockan fem och fara till Mora halv sex. Släppte av Jocke på tågstationen och sa hej då till honom. Jag åkte vidare till mamma och gav Anton frukost. När han somnade om vid åtta så somnade jag i soffan. När vi vaknade så fick han lunch och jag bytte om så man kände sig lite fräsch i alla fall.
For sedan till Noret och hämtade pepparkakor från brottningen innan jag for ner på Mora och handlade lite julklappar. Spenderade några timmar där, träffade även Jennifer en vända innan det var dags att åka på Bvc och höra om tandhälsa. På Bvc fick Anton en liten tanborste, så nu är det dags att borsta hans små risgryn till tänder.
Åt middag med Sandra innan jag rullade hemåt. Väl hemma var Anton trött, försökte få i honom gröt, men han var bara ledsen. Gav honom välling och han somnade.
Så satt jag i soffan en vända innan jag la mig också. Vid tre var det dags att gå upp, Anton vakna och ville ha mat. Visste nästan det då han åt så dåligt på kvällen. Men så fort han ätit så somna han om :).
 
Var in på röda korset en vända och hittade lite söta kläder åt Anton.
Strumbyxorna kommer från HM, de är så bra för honom att mysa runt i hemma.
Min mamma har även vart på Kanariöarna en vecka.
Så hon kom hem med en cool t-shirt åt Anton.
 
Idag vaknade vi av att min bror stod utanför ytterdörren och ville komma in. Klockan var visst halv nio :P. Så var bara att gå upp. Åt frukost, klädde på oss, gav Anton mat och sen hjälpte jag min bror med hans CV. När han åkte så började jag plocka lite, elda och ta fram alla städsaker som ska med imorgon då jag och mamma ska städa lägenheten, ska bli så skönt att lämna tillbaka nycklarna så man kan släppa den någon gång. Känns som den hänger som ett svart moln över huvudet just nu.
Ska även på Bvc imorgon och väga och mäta Anton, alltid lika roligt och se hur mycket han växt :).
Annars så borde jag diska och vika tvätt, men har ingen som helst lust. Känner mig jättetrött faktiskt.
Fick nyss hämta Anton också, han ville inte sova länge inte. Så snart vill nog han ha lunch.
 
Får se om han ser ut såhär efteråt, han har kommit på att han ska ha en sked och kladda med själv :P.
 
Innan Jocke åkte så köpte vi en juldräkt till Anton som han ska ha i jul. Men kunde inte låta bli att sätta på honom den nu och ta lite kort. Inte det lättaste att knäppa på, Anton tar inga direktiv och lyssnar inte alls :P.
 
Världens sötaste :D.
 
Nu blir det lite mera soffmys med Anton, tur vi har fler kanaler så nu finns det faktiskt något att titta på ibland.
 
-Annelie-

Kommentarer
charlotte säger:

söt liten tomte!

Svar: Ja, är så söt så :)
Rosenson

2012-12-17 | 22:38:26
Bloggadress: http://charlotteholst.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback