Tröttmössa

Från i måndags har det vart svalare ute. Har vart ganska skönt tycker jag, man får lite mera gjort då. Så har klippt gräset och rensat ute, eller ja, Jocke har klippt och röjt gräset för jag är allergisk. Har inte känt av det lika mycket i år, men lite grann så vill ju inte riskera att ligga i några dagar för jag klipper gräset. Medan han fixat ute så har jag donat inne, dels rensat min garderob så min syster fick ytterligare lite mer kläder.
Idag har det vart en riktig slödag. Vi hade ett möte klockan nio imorse så lämnade Anton hos sin moster vid halv nio. Halv tio var vi klara, för det blev inget möte. Ska ta det nästa vecka på fredag istället. Men både jag och Jocke har vart dyngtrötta idag. Anton har vart ganska vaken idag faktiskt. Han sov två timmar på mitt bröst och sen har han vart vaken i två timmar. Nu har han precis ätit, så tror han somna i sin pappas famn nu. Funderar på vad vi ska äta. Måste göra middag snart. Sen hade jag nog velat ut och gå en sväng, känner jag behöver röra på mig lite.

Annars så håller jag på med ett fotoalbum på datorn. När Anton föddes så fick man ju en massa rabattsaker, dels så fick jag en gratis fotobok från önskefoto. Men den går ut snart, så gör ett album med kort från hans första månad. Roligt att ha sen :).

Imorrn blir det antingen pingis eller att åka till Falun en vända, är ju Falunkalaset där i helgen, imorrn är det cruising och rix fm-festivalen, så kanske ska dit och kika en vända :).


Min vackre son :).

-Annelie-

Kommentarer
fia säger:

åh vad fin han är Anton ! :)



Tack, känns riktigt bra. det är kanon med mej , hur står det själv till? jadu jag vet inte när allt lägger sig för mig, är i full uppladdning för em nu, men skattepengarna kommer väll innan midsommar? jag tycker absolut att vi ska träffas när ni ska till ikea ! saknar dig så sjukt mycket och vill så gärna träffa lilla Anton.

kram !

2012-05-31 | 11:49:31
Bloggadress: http://fia1989.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback