Fullt upp med familjen :)

Känns som jag inte sitter vid datorn längre. Myser ju bara med familjen och njuter. Nu är jag pigg och mår bra. Så idag har jag tagit en promenad på en timme med vagn och hund :). Spotify i hörlurarna, det var riktigt skönt. Finvädret har äntligen hittat hit, så nu blir det promenader och promenader. Har en mage som ska försvinna, låren och armarna får gärna minska med.
Nu på kvällen så har jag nattat Anton, sen har jag sorterat kort på datorn igen, Jocke ominstallera min dator så har lagt in kort igen och sen gjort mappar på alla kort på Anton. Har ju tagit ett x antal kort dessa 3 veckor och 2 dagar :P. Men är ju så roligt. Tur det finns digitalkamera. Då behöver man inte skriva ut alla utan kan ha dom på datorn.

Jocke är och fixar med bilen, han lär väl bli borta hela natten. Jag ska då gå och lägga mig. Börjar känna mig trött nu :P. Brukar inte vara vaken såhär länge, blev bara så idag.


Min fina Solo, hela 5 år blir du i höst.

Mys i vagnen

23 dagar är du idag, hur kan man älska något så litet så mycket?
Kommer göra allt för dig.

Var på Bvc idag, vägde 3730g och var 53cm långt.
Växer så det knakar.
På kvällen blev det mys på fårfällen som han fick av sin gammelmormor.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback