Bättre dag

Som ni såg på inlägget igår så hade jag en väldigt dålig dag. Idag är det bättre, har fått åka hem. Blir penicillin i en vecka, men vad gör det. Får ju vara hemma. Men ska ringa om jag blir dålig igen.
Amningen idag kändes bättre, men Anton går inte upp i vikt som han ska. Så de tyckte jag skulle lägga till lite tillägg åt honom. Jag bodde ju på gyns vårdavdelning, det är på samma våning som bb eftervård. Så jag hade barnmorskor runt mig hela tiden som kolla Anton och så. Och suger rätt gör han, det såg dom på mina sår, de var på "rätt" ställe eller hur man ska förklara det :P hade väl en dålig dag igår, men kändes verkligen som allt går emot en.
I alla fall så fick Anton tillägg efter amningen idag och det ville han ha lite, efteråt blev han nöjdare på ett annat sätt. De sa att eftersom han använder amningsnapp så tömmer han inte bröstet helt och då kanske han inte blir nöjd eller så räcker väl inte jag till helt enkelt. Får testa så här ett tag nu och se :). Fick hem en pump också så jag ska pumpa ur efter varje amning för att se om det kommer mer mjölk.

Vi har redan hunnit med att städa här hemma, så skönt. Ska köra några maskiner tvätt också. Det behövs med allt nytt Anton fått från alla. Så nu blir det soffmys med Jocke resten av kvällen. Anton sover bara han :P. Ska ta en lång dusch sen med och få bort sjukhuslukten :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback