Onsdag och mycket mycket piggare

Jag gjorde nog det bästa valet igår när jag var hemma från jobbet. Sov i stort sett hela dagen till och från. Det behövde jag. Så idag när jag vaknade var jag mycket piggare. Åt frukost och for till jobbet.
Jobbade till halv ett och for sedan och handlade innan jag skulle på sista föräldragruppen. Idag pratades det om amning. Var lika tråkigt som vanligt, tycker faktiskt inte att denna grupp gett mig så mycket. Har ju frågat mamma om mycket av sakerna redan och sen kollat det på internet. Men nu har jag gått den och gör inte om det. :P.

Efteråt så for jag till mamma, åt mat och hämtade hundarna. När jag kom hem så började jag med att betala räkningarna, så nu är det gjort. Skönt att ha det gjort. La in anmälningarna som kommit till wasacupen också. Lär väl komma fler ikväll, men kan inte skriva ut dom då färgen i skrivaren tagit slut. Men får hem nya imorrn så fixar det då. Har även vattnat blommorna, vikt tvätten och plockat lite. Fixat diskmaskinen och skrivit en ny handlingslista för självklart så glömdes jag handla lite. Får ta det imorrn istället. Skönt att ha städat lite tills Jocke kommer hem imorrn. Han får fixa resten på fredag när jag jobbar, springer jag runt för mycket och fixar så får jag för ont.

Nu sitter jag i soffan, ska göra lite kvällsfika och kolla BB innan sängen kallar.


Brödet som bakades i söndags.

Blev så gott :D

Magen vecka 35 (34+0).
Ignorera bristningarna.

vecka 35 (34+0)

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback