Huvudvärken från helvetet

Efter att inte ha sovit på flera nätter, natten till måndagen vaknar jag en gång i timmen. Har haft huvudvärk till och från hela helgen och Hade huvudvärk igår när jag vakna med, men trotsa den och for till jobbet. Gick där och piggna till lite. Men när jag sluta så kom den tillbaka. Trotsa den ännu en gång och gjorde alla måsten. Fick tillbaka det på kvällen, däckade med migrän och har sovit lika dåligt inatt med.
Bestämde mig imorse för att vara hemma från jobbet idag. Låg bara och grina imorse för jag hade så ont. Sov vidate till typ halv elva innan jag gick upp, åt frukost och tog en promenad med Solo. Men huvudvärken släpper inte. Så idag blir det en soffdag, ska inte göra något förutom att rasta Solo när det behövs och se till att äta. HAr värsta suget efter pizza, men palla det.
Annars så har jag nu bara denna vecka och två veckor till att jobba innan jag blir låååångledig :D. Längtar dit då jag är ganska så trött och slut just nu, både fysiskt och psykiskt känner jag. Men samtidigt så har jag ångest för vad jag ska göra på dagarna när jag bara går hemma och väntar.
Är i alla fall i vecka 35 (34+2) nu :D. På söndag är det exakt fem veckor kvar till BF. Men har bestämt att jag ska föda vecka 38 (37+?). Det är veckan efter jag slutat jobba, så blir perfekt. Sen får vi se om bebis tycker lika :D.

Nej, nu ska jag dra filten över huvudet och sova en timme till eller något.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback