8 dagar

Usch, igår åkte Jocke till Norge. Kvällen sluta med att jag bara grina efter honom. Kände att jag ville ha honom hemma den här veckan. Men det gick inte :(. Så längtar som bara den tills på torsdag, hoppas han INTE ska jobba över i helgen. För då kommer han inte hem förrän nästa tisdag och så länge vill jag inte vänta.
Gick och la mig tidigt igår, var dags för ännu en jobbvecka med början idag. Jobbade till ett, for hem och gick med Solo. Vidare och hämtade mamma. Hon följde med mig och handlade overall till bebis :D. Så nu är det gjort.
Kände mig inte vidare pigg på att gå i affärer, ska jag vara ärlig så är jag trött på att handla till honom nu. Jag vill ha honom här, då blir det nog mycket roligare att handla. Var även in och kikade på en skötväska jag vill ha. Kosta 549, känns mycket tyckte jag :P. Men har nu kollat runt på en massa hemsidor efter liknande och dom kostar typ det dubbla. Så jag kommer nog köpa den. Vi har faktiskt köpt det mesta begagnat och inte köpt det dyraste. Så något ska jag unna mig för att vart fet i snart nio månader :P. hehe.
Jocke har även köpt blöjor, 4 paket, storlek 1 och 2, för 55 kr i Norge :P. Det är väl det enda positiva med att han jobbar borta, blöjor är billigt. :D.
Och fick mejl om att mitt paket med bebissaker är skickat, så snart är allt hemma. Ska väl fixa det sista snart med. Det är sängkläder, badbalja och sen vet jag inte, listan är nere. Men snart är allt klart och jag kan bara ta det lugnt.

Har nu bara 8 dagar kvar på jobbet. Sen slutar jag jobba, och det känns både bra och dåligt. Just nu bra, för orkar inte gå mycket, orkar inte göra något. Men samtidigt tråkigt, älskar detta jobb och trivs som bara den med arbetskamraterna och så. Men behöver nog vara hemma.

Min farmor trodde jag skulle föda inom 3 veckor och det trodde en på jobbet med. Mamma sa att magen åkt ner lite idag, så kanske inte behöver gå fullt ut :D. Är ju inne i vecka 36 nu. Så för mig får han gärna komma efter jag jobbat dessa dagar, då är ju Jocke långledig också så det blir ju perfekt :D.

Nu ska jag gå med Solo och sen sova.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback