Totalt slut

Vet inte vad det är med mig, men är totalt slut. Känner mig halvt död. Är dödstrött hela tiden, fast Anton bara vaknar en gång per natt. Det är ju lyx säger dom. Känner mig nedstämd också till och från. Blev skitledsen idag när jag inte kunde ha ett par skor jag ville handla. Likadant när det inte fanns i min storlek, då kom tårarna. Det brukar jag inte bli. Så jag vet inte vad det är med mig. Känner mig stressad också, nästa vecka åker vi till Västerås, innan dess så ska allting packas och handlas. Måste kolla vad vi behöver ha med till Anton och så. Känns som jag inte hinner med något. Men imorrn fick jag ledigt, skulle ha lämnat in bilen men de hade tappat bort reservdelen så det blev ombokat. Skönt. Onsdag är det BVC, torsdag är tom än så länge, fredag ska jag på efterkontroll och Jocke på arbetsintervju, helgen är det Big Lake Run i Rättvik och så ska vi handla inför Västerås. Usch, kan det inte bli lugnt snart? Känner mig helt borta.
 
Annars så har jag vart till Falun med mamma, syster och bror idag. I Falun hittade jag ett par skor jag faktiskt kunde ha, så ska ju inte vara ledsen egentligen. På vägen hem åkte vi via Sågmyra och lager 157, där hittade jag underkläder och en body till Anton.
 
Väntar på två paket också, i ett paket är det en ziperall till mig och i det andra är det en tunika. Så hoppas det kommer snart.
 
Nu ska jag lägga mig och hoppas på att mammas knep funkar, höll Anton vaken i flera timmar nu på kvällen, gav honom mat och så somnade han så nöjt så. Så snälla, låt oss få sova hela natten. Känns som jag behöver det. Är jobbigt att vara ensamstående på veckorna.
 
Tänk att du kom till oss till slut,
du var så värd all illamående, alla spyor,
svullna fötter, toabesöken, förlossningen,
livmodersinfektion och tröttheten.
Jag älskar dig för evigt
mitt hjärta slår för dig nu
Du är så fin när du ligger och sover.
Allt vi kämpat för i 3 år betyder något nu ♥
 
-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback