Ensamma

Från och med igår kväll så fick jag och Anton klara oss själva. Jocke for till Norge. Så första natten börja Anton med att vakna vid tolv, ett, fyra och sex. Vid sju gick vi upp :P. Tack för den liksom. Jaja, hoppas det bara var den natten. Vi la oss i soffan och åt frukost innan jag klädde på honom. Tänkte dammsuga idag, men blev inte så.
Däremot så har jag tvättat två maskiner och hängt dom och plockat lite i köket.

Nu på kvällen så gav jag Anton mat, satte på honom pyjamas. Jag satte på mig träningskläder och tog Lilleman i vagnen och Solo i kopplet. Tänkte Anton skulle somna i vagnen när vi gick och när vi kom hem så var det bara att lägga honom i sängen. Men tji fick jag, han låg och kika hela vägen. Jag gick runt rödmyren, det blev 2,89 km. Lagomt för att vara bland dom första gångerna jag går. Så får jag öka varje gång. Men eftersom Anton inte ville sova så blev han arg för att han inte fick komma upp. Så han grina och visade verkligen att han inte var nöjd. Men jag kom på att om jag sjunger med i låtarna jag lyssna på så blev han lugn. Nu lär väl hela rödmyren tro jag är dum i huvudet :P. haha. Har liksom ingen sångröst heller, är totalt tondöv.

När jag kom hem så hann jag precis sätta mig i soffan innan regnet börja ösa ner. Så är glad att jag hann hem. Har gett Anton mat, men tror han vill ha mer. Han sover då inte och suger på nappen som bara den tills han kommer på att det inte är mat :P. Nu har han vart vaken länge, så hoppas han somnar och sover till tre-fyra inatt :P.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback