Det går fortare än fortare

Och så var det söndag igen. Den här veckan har bara rusat iväg. Igår kände jag mig smal och duktig. I veckan har jag lyckats få ihop i alla fall 1,6 mil i promenader. Det är bra tycker jag. Men idag har jag ätit godis och onyttigheter :(. Inte bra, så nu är magen uppsvälld och jag känner mig kass.
Har testat mina jeans nu i veckan och jag får igen dom :D. Men bara typ 1 par jag kan använda. De är höga i midjan så jag kan dra upp dom över magen. Det kan jag inte med dom andra tyvärr. Så får använda ett par jeans tills magen börjar tajta till sig. Vägrar sätta på mig jeans och så hänger magen över. Usch.
Frågade bm när jag får börja köra lite fys, hon sa att jag skulle på efterkontrollen först och se så allt såg bra ut. Skulle bara gå tills dess. Den tiden är i alla fall bokad, 29:e ska jag och se om allt är bra. Men det tror jag nog :).
Väntar även på tid för att ta cellprov igen. Ska göra det när Anton bli två månader, det är snart det.

Annars i helgen så har vi haft en spelhelg, har spelat spel, kastat pil och myst på. Idag hade vi vattenkrig med Jennifer, Busk och Björne. Jag och Jennifer var och köpte två stora vattenpistoler till oss i hemlighet. Men vi ville inte vara elaka, så för att vara lite snälla så köpte vi dom minsta vi hitta till killarna :P. Dom tyckte vi var taskiga. Tyvärr så kom spöregnet när vi börja ha vattenkrig, så killarna låste in sig i bilen till sen början medan jag och Jennifer blev dyblöta av regnet. Det hindrade inte oss, vi väntade ut killarna.
Anton låg i vagnen och sov så fint hela tiden. Tur vi har fått en sån snäll son :).

Den här veckan är det inte så mycket inplanerat, ska med min bror till optikern imorrn, tänkte ta en promenad ner på Mora och hem då. Så har jag gjort några km i alla fall. Ska försöka komma upp till 2 mil den här veckan. På torsdag ska jag till Falun med min bror, Det är mina planer vad jag vet, förutom den vanligt städningen då.


Såhär låg min bebis ikväll, köpte babygymmet i fredags, tyckte så synd om honom att ligga i soffan utan något att kolla på nu när han börjat kika så :). Han verkar tycka om det.

Försökte få en bild när han lyfte huvudet, varje gång jag knäppte så hamna han sådär :P
Väntar även på att jag ska få ett riktigt stort leende, han småler ibland, men vill ha det där medvetna leendet :).

I torsdags var vi och hämta nya kökmöblerna :).
Blev lite större bord och fler stolar, mycket snyggare blev det.

Nu blir det att kika på lite med unga mödrar innan Anton ska ha mat och sen sova för natten.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback