Vad jag är duktig på att handla :P.

I tisdags så for vi till Borlänge och kika lite. Anton var hos sin mormor, var ganska fint att gå där utan att tänka på att han ska ha mat, ny blöja osv. Fick som vanligt med en massa hem till Anton :P. Förstår inte varför man bara hittar till honom. hehe.
 
Skorna längst ner handlades idag :P..
 
Igår klippte vi oss och på kvällen var vi och fiska med Jennifer och Busk. Fick bara en massa bottennapp, men var roligt :D. Eller ja, Busk fick en lite fisk. Ni ska få se kort på klippningen sen, ska färga håret ikväll.
 
Idag fick jag sovmorgon, halv tio gick jag upp :P. Var så skönt. Jag tog det lugnt med Anton medan Jocke for till Orsa och fixa med bilen. Efter ett tag så fick jag ett ryck. Så betalade räkningar, la in korten från kameran, började dona med Antons den här första tiden boken.
När Jocke kom hem så for vi ner på Mora och åt mat med Björne. Kika i lite affärer och så. Jag var in och handlade färg till skrivaren och fotopapper så jag kan skriva ut bilder och så. Ska även nu ta tag i barbapapa tavlorna jag velat göra länge :). Måste bara köpa några fina ramar.
Jag och Anton sitter ute på altan just nu, är så varmt och fint väder :). Jocke är på bio med kompisar. Ska väl ge Anton mat och pyjamas nu, för han börjar bli gnällig. Sen kommer Jennifer och hjälper mig färga håret.
 
Annars så blir det en lugn kväll. :).
 
Så roligt att se honom med sina händer nu, han har börjat slå på sakerna i gymmet.
Men han har inte riktigt kontroll på dom än :P.
 
-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback