Sega jag

Seg som jag är så har jag inte uppdaterat på ett tag. Men har inte hänt så mycket, förra helgen var vi ner till Rättvik och kika på Big Lake Run. Den här veckan bestod måndagen, tisdagen och onsdagen att packa. För i onsdags så for vi till Västerås. Så just nu sitter jag i en husvagn och skriver. Vi kom fram i onsdags kväll, kikade runt lite innan pappa och Lotta kom. Vi bor bredvid dom på ett väldigt lugnt ställe. Skönt när vi har Anton, slippa fyllona :).
Igår så var solen framme till och från hela dagen. Vi for mest runt och kika. På kvällen grillade vi och kika på bilar. Kom till husvagnen först vid ett på natten. Anton är jättesnäll och är så nöjd med att få vara med och kika :).

 
Nu har vi vaknat för ca 1 timme sen. Anton ville ha mat :P. Så ska klä på oss lite och sen leta toalett :P. Idag ska vi åka till flygfältet och kika på alla bilar och visa upp vår bil :).
Jocke är besviken för det är bara en cykelpolis som stannat oss och frågat om polisbilen, annars så har ingen sagt något. Men det fränaste var en polisbil som blinka med blålysena och vinka :P. 
Nej, nu måste vi åka :D.
 
-Annelie-

Kommentarer
fia säger:

haha klockren bil :D

2012-07-07 | 14:35:46
Bloggadress: http://fia1989.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback