Vardag igen

Nu ska det bli vardag igen, börjar jobba igen imorrn och det ska bli skönt. Komma igång med rutiner igen och göra något på dagarna. Idag har jag inte gjort mycket, plockat ur diskmaskinen och hämtat ut mina vinterskor. Självklart så har jag gått med Solo också. Annars så har jag legat i soffan och kollat på film. Usch vad tråkigt det är att bara gå hemma alltså. Blir nog bättre med bebis.
Kunde inte låta bli att beställa lite idag, blev mammakläder och lite bebiskläder :P.

Idag går jag in i vecka 25 (24+0). Helt sjukt, nu är det "bara" tre och en halv månad kvar. Känns faktiskt inte allför långt borta nu. Så dags att börja fixa iordning rummet. Längtar tills i februari då vi ska på IKEA och handla nytt :).

Min bebismage idag:



Det som beställdes idag:
Mammatopp till mig :)

Mammajeans

En eyeliner

Body till bebis :)

Byxor till bebis

2 pack byxor till bebis.
Allt är i strl 56, så nu behövs nog inte så mycket mera tills han kommer.
Ska ha en overall och mössa med, kanske någon mer body och ett par till byxor.
Strumpor måste även inhandlas.

-Annelie-

Kommentarer
fia säger:

du är så fin !!

2012-01-11 | 10:47:01
Bloggadress: http://fia1989.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback