Onsdag

Har idag mått bättre jämfört med igår. Så skönt. Jobbade till halv tre idag, for till mamma och hämta Solo. Åkte hem och åt mellis, har märkt att jag måste äta ofta och lite för att inte svälta ihjäl eller må illa :P. Sen är jag fan sugen på något hela tiden, men inte på något speciellt, känns bara som att jag måste stoppa något i munnen hela tiden.
Gick en promenad med Solo och tog in posten, hade fått mitt första gratispaket då. Från goboken.


Det var en liten pekbok, prinsen och prinsessan hette den, en lek och lär tillsammans,
så nu har jag något att läsa. Sen var det någar kort som man kan skicka iväg som tackkort eller
bara att visa att man fått barn. Den bästa saken var boken om dig.
Där kan vi fylla i allt som händer det första året med bebisen.
Kunde även fylla i lite om graviditeten, så det har jag suttit och gjort hela eftermiddagen.
Riktigt roligt var det, har lite kvar att fylla i och Jocke måste även hjälpa mig lite.

Annars så har det inte blivit så mycket mera idag, nu ligger jag i sängen och ska se på sex and the city innan jag ska sova. Mår lite illa, men inte så farligt. Sura uppstötningar har jag med, inte roligt.

Längtar annars till helgen, då händer det mycket. På fredag efter jobbet så ska jag och älskling iväg och köpa de sista bebiskläderna som vi ska ha hemma till han föds. Ska inte ha så mycket i 56 då vi inte vet hur länge han kan ha det. Utan köper mer när han fötts om det behövs. Har ju även lite i de större storlekarna men vill inte köpra för mycket. Tror det blir roligare att handla när han är född sen ändå. Sen ska vi köpa bilstolen i helgen eller början av nästa vecka, fick sms av Ullis idag om det. Ska även kolla på vagn i helgen. Så roligt att det nu börjar hända lite, att man kommer ha saker här hemma som gör att man påminns av att snart kommer det verkligen en liten en :).
Det blir nog en tur till Borlänge och Falun på fredag med, jag slutar ju så tidigt. Då ska vi hämta ut två till gratispaket och även kolla färg och tapet till barnrummet. Låt det bli fredag nu!.

Fick hem mitt paket från HM i måndags. Var jättesöta kläder. Mina mammabyxor satt jättebra och gud vad skönt det är att slippa dra upp byxorna hela tiden. Nu kan man dra dom över magen, sen sitter dom där :).

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback