Måndag

Jocke väckte mig fyra imorse och sa hej då. Tråkigt att han åkt igen, men är bara 3 nätter denna vecka. Så det är ju bra. Fortsatte sova när han åke, trodde jag skulle få sovmorgon och sova ut, men inte då, den jävla plogbilen kom imorse och väckte mig.
Så gick upp och lade mig i soffan för att vakna till. Ner och gjorde frukost och kikade på tv samtidigt. In i duschen och gjorde mig fräsch. Efteråt blev det en promenad med Solo och efter den skottade jag gården så det blir bra. Tungt att skotta när det var blöt snö, men nu är det fint. Regnade imorse och nu snöar det. Konstigt väder.
När jag kom in igen så gjorde jag en lista på allt som ska göras innan torsdag då det blir skoteråkning. Kommer ju glömma hälften annars. Plockade i och ur diskmaskinen, gick upp och satte mig i soffan och vek all tvätt medan jag kollade på solsidan.
Nu har jag nyss uppdaterat min iphone, så hoppas den slutar krångla nu.

Ska snart ta bilen och åka och handla en vända. Måste komma på vad det ska bli för mat idag. Ska göra matlåda åt Jocke också, så ska vara något som går att frysa in.


Vecka 23+0 idag.

-Annelie-

Kommentarer
Anonym säger:

så fantatiskt rätt du hade om dig själv.. ser bara uppblåst ut :)

2012-01-03 | 18:40:03
Annelie säger:

Ja, visst gör jag :). Varför är du så feg och inte vågar skriva namn eller så? Jag vet ju vem du är. Kanske dags att släppa taget nu va? Lägga ner det som vart och gå vidare?

2012-01-03 | 22:10:12
Anonym säger:

kan gärna säga vem jag är.. bara inte tänkt på det :) annike wahlberg brenden heter jag, 19 år huddinge

2012-01-05 | 01:24:01
Annelie säger:

Mm, precis.

2012-01-05 | 01:44:46
Anonym säger:

tro på det du vill.. vet ingeting om dig eller ditt liv mer än det du skriver i din blogg. vet inte vem du skulle förknippa mig med heller??

2012-01-05 | 16:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback