Fredagsmys :).

Denna vecka har gått fort, fast att jag i måndags kväll säckade i förkylningens makter. Men stod emot och fortsatte jobba trots sömnlösa nätter och trötta dagar. Men idag känns det bra, slutar om en timme och då blir det att handla så vi har mat i helgen. Sen tar jag helg. Dagen idag blir lugn fram tills ikväll då det blir hockey i Leksand. Jocke längtar som bara den, jag känner att jag hade nästan kunnat vara hemma och vila. Men det får jag göra imorrn och söndag :).

I veckan så har det handlats mer till bebis, vagnen hämtade vi igår :D. Nu står vi bara och kollar på allt och längtar. Känner att rummet behöver plockas ut snart så man kan börja småpula lite där inne. :). Kanske inte blir så lugn helg i alla fall :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback