En dag kvar :D

Har precis lagt mig i sängen. Ska sova nu tänkte jag så jag är pigg imorrn. Denna dagen har ju inte vart rolig, illamående hela dagen och huvudvärk. Men har ändå lyckats ta mig ut på två långpromenaderna solo :). En på eftermiddagen och en alldeles nyss. Träffade Jennifer på vägen och vi släppte hundarna på skolan en vända. Så solo lär nog sova gott han med inatt. Jag har hämtat ut mer illamåendetabletter nu också, så nu överlever jag två månader till :). Köpte även fler järntabletter så jag har.

Imorrn är det fullt upp, ska packa åt både mig och Jocke så allt är färdigt tills han kommer hem. Jag och Jennifer ska handla så vi bara kan åka vid fem. Fy fan så underbart det ska bli, två dagar av skoteråkning och mys i stugan. :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback