3 månader, 99 dagar.

Idag är det exakt tre månade kvar, 99 dagar till beräknat BF :). Längtan är obeskrivligt stor just nu. I fredags köpte vi en massa kläder och hämta ut gratispaket. Jätteroligt var det, bara jag och Jocke en eftermiddag på kupolen :). Idag har vi köpt första bilstolen han ska ha :). Så fin så. Nu bara längtar jag tills vi får sätta honom i den. Om en timme ska vi iväg och kolla på en barnvagn också :). Kan inte bli bättre, Gud vad underbart roligt detta är. Men att tre månader kan kännas så långt borta. Men har ju lite saker kvar att fixa, ska på Ikea om tre veckor och handla till både oss och bebisen. Blir att åka till Örebro och bo hos syrran en natt för att sedan shoppa järnet :D

Tror jag börjar räkna i dagar istället, 99 kvar :). Imorrn går jag in i en ju vecka också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback