Veckorna rullar på

Känns som jag inte har någon ork till att skriva just nu. Har liksom inget att skriva om. Vi håller på med bebisrummet för fullt, har spacklat färdigt snart. Ska ta en vända till imorrn, såg ett till ställe tapeten släppt på. Men sen är det bara att måla och tapetsera :D. Det gör vi nog nästa helg om vi köper färg och tapet i helgen.
Annars så är jag trött dygnet runt känns det som. Vill ha mer energi till att göra saker och ting. Men det kommer väl det med.
Idag har jag som vanligt jobbat, sedan hem och bara tog det lugnt ett tag innan jag for till mamma och var där ett tag. När jag kom hem igen så hoppade jag in i duschen, kände att jag luktade inte alltför gott.
Efteråt kände jag att det behövdes städas här hemma, men hade ingen energi.
Gjorde i alla fall en lista på sakerna som ska göras imorrn och fixade bara lite idag. Så imorrn efter jobbet blir det att typ storstäda lite. Det ska vara fint här och på torsdag är det jobb, mvc och brottning så då hinner jag inte städa och på fredag så åker vi till Örebro för att sova hos min syster och gå på Ikea på lördagen :D. Det längtar jag till. Ska även in på Rusta och kolla lite saker :). Ska bli mysigt att åka iväg, även om det bara är över en natt.

Är även i vecka 29 nu, eller ja, vecka 28+1. Då är det vecka 29. Så på måndag är det vecka 30:P. Tänk, då är det bara 10 veckor kvar av det som känns som en evighet :P. Längtar som bara den nu och han sparkar på i magen. Vi längtar även till ultraljudet, ska bli roligt att se han igen. Men tänk om dom säger att det är en tjej då :P. haha, tur vi köpt neutrala saker, eller ja, jag har, Jocke har köpt raggarsaker :P.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback