Handen ur arslet

Det fick jag aldrig igår, somnade på soffan i två(!) timmar. Det sög, för kunde verkligen inte sova inatt då. Men var ändå ganska pigg imorse, så det är ju bra.
Jobbade till halv två, hann hem och smälla i mig lite youghurt och gå med Solo innan det var dags för Mvc. Allting såg bra ut, blodtrycket var lite högt men jag sa att jag vart lite stressad hit, så då tog hon ett nytt i slutet och då såg det jättebra ut. Hjärtat tickade på i 153 slag per minut. Så mysigt att höra hur det slår :).
När jag kom hem därifrån så var jag fortfarande pigg, så satte faktiskt fart och fixade en massa. Så har spacklat färdigt för sista gången i bebisrummet nu, har tvättat all tvätt, vikt all tvätt, vattnat blommorna, plockat undan högen med posten. Har även rivit ur hela badrummet, nu ska det storstädas. Finns inget bättre än ett rent badrum.
Så det är vad jag håller på med idag. Ska iväg på brottningen vid sex också, men hinner nog med en massa mer idag. När jag har farten uppe så brukar det flyta på :).
Ska även dammas och dammsugas, men det får nog Jocke göra imorrn medan jag jobbar. Tycker inte om att dammsuga :P. Det gör inte han heller visserligen men han slipper ju resten.

Nej, dags jag gör ett ryck så jag inte blir lat :P.

-Annelie-

Kommentarer
Marielle säger:

Ja, helt underbart. Vilket ögonblick, kan man leva på länge. :)

Hmm.. Ja, så kan det ju vara, att man inte har tänkt på det. Men flyttades du fram eller blev du tillbaka flyttad? Kommer nog i alla fall troligtvis följa 17 juli som dagen D. Kanske slipper bli så jätte besviken i så fall om jag behöver gå över tiden. ;) Det är ju ändå 5 dagars skillnad...

Mysigt att ni har börjat fixat i bebis rummet! :) Vi har bara börjat gjort klart tankarna om vilka tapeter och möbler än så länge. :)

2012-02-12 | 21:21:24
Bloggadress: http://mariellear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback