Torsdagar går så segt!

Usch vad segt torsdagar går, det är bara för att man går och väntar på att Jocke ska komma hem. Men snart så kommer han. Annars så tycker jag den här veckan gått ganska fort, i tisdags så shoppa jag nya kläder till Anton (ovanligt va?), och skor till mig :D.
Igår var jag på kalas för min lillebror och idag har jag skrivit ut en massa foton och satt i ramen, fotoalbumet och Antons första år :). Så fint så.
Ska snart gå ner och laga lite middag till oss, Jocke åkte nyss från Kättbo, så han är snart hemma :). Ikväll ska jag antingen träna, eller så ska vi till Älvdalen och skriva på kontraktet på huset vi ska hyra :).
Imorgon blir det Ikea, då ska Fia med :D. Har spenderat den senaste timmen (timmarna?) med att prata i telefon med henne :).
Och på lördag ska vi grilla med kompisar eftersom jag fyller år då :). Det ska bli roligt :).
 

Shopping:
 


Utekläder, han har en overall som han fått av sin mormor också,
men bra med både och :)
 
 
Jeans, tröja, body, byxor och strumpor,
rensa ur en massa kläder nyss, så fyllde på lite också :P
 
 
Skorna till mig :D. Så snygga.
 
-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback