Lista när jag har tråkigt :P.

Allmänt...
 
1. Ditt namn? Annelie.
2. Ålder? 24.
3. Vart bor du? Mora.
4. Bor tillsammans med? Min man Jocke och vår son Anton.
5. Husdjur? Ja, hunden Solo och katterna Flisan och Tussa.
6. Färg på ditt hus? Rött.
7. När är du född? 1 september.
8. Jobb? Är mammaledig just nu, annars så jobbar jag som vikarie inom barnomsorgen.
9. Studier? Gått Barn och fritid på gymnasiet och utbildat mig till USKa efteråt.
10. Bil? En passat och en polisbil :P.
 
Dagens...
 
11. När gick du upp i morse? Halv 12 :P.
12. När ska du sova? När jag blir trött, så inte alltför sent.
13. Duschat idag? Nej.
14. Kramat någon idag? Ja.
15. Pussat någon idag? Ja.
16. Vad har du ätit idag? Smörgås och youghurt till frukost och hemmagjorda hamburgare m. mos till middag.
17. Dagens klädsel? Leggings, linne, tröja och sjal.
18. Dagens filur?
19. Dagens sötnos? Anton :)
20. Dagens roligaste? Anton när han försöker bajsa och tar i så han nästan grinar, ja, det är väldigt synd om honom, men han ser så söt ut :P.
 
Vem...
 
21. Har du många vänner? Nej.
22. Hur många har du kysst? Vet inte.
23. Vem kramade du senast? Anton.
24. Hur många har varit otrogen mot dig? Ingen.
25. Har du pojk-/flickvän? Ja.
26. Vem pratade du med i telefon senast? Hillevie.
27. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Hillevie som skrev jävla sömntutor :P.
 
Bästa...
 
28. Film? Kommer inte på någon nu :P Finns många bra.
29. Låt? Vildsvin - saga utan lyckligt slut. ( bara för jag läste på din blogg Fia så börja jag lyssna på den igen :P, så just nu är det den)
30. Mat? Husmanskost
31. Dryck? PowerKing just nu (måste sluta, alldeles för beroendeframkallande och onyttigt)
32. Färg? Svart
33. Stad? Ingen aning
34. Land? Sverige såklart :D.
35. Ämne i skolan? Gymnastik var det bästa :D
36. Människa? Min man :)
 
Senaste...
 
37. Personen du tänkte på? Mamma faktiskt :P
38. Personen du pussade? Anton
39. Gången du spydde? Under förlossningen och under hela graviditeten
40. Gången du grät? För någon dag sedan.
41. Pizzan du åt? I tisdags
42. Gången du var i Göteborg? Förra sommaren.
43. Gången du var i Stockholm? Kommer inte ihåg.
44. Gången du var hög? Har aldrig vart hög.
 
Antal...
 
45. Personer du älskar? Min man, Anton och min familj :).
46. Personer du hatar? 1 jag verkligen verkligen hatar, annars tror jag bara att jag tycker mindre om dom.
47. Antal barn du vill ha? Minst 2, men det får vi väl se.
48. Glassar du ätit på en dag? Typ tio tror jag, några år sen jag köpte en massa glassar på Willys och dom tog slut :P.
49. Festivaler du varit på/ska på detta året? Ingen.
50. Gånger du haft minnesluckor? Några gånger efter någon fylla tror jag :P.
51. Gånger du varit hög? Aldrig.
52. Personer du saknar just nu? Ingen.
53. Gånger ditt hjärta brustit? 1 gång, men som tur var så blev det helt igen :).
 
Vem...
 
54. Vill du krama nu? Jocke.
55. Ska du träffa imorgon? Ingen speciell vad jag vet.
56. Sjöng du senast för? Anton älskar Imse Vimse Spindel, så den sjunger vi dygnet runt :D.
57. Hade du senast en msn-konversation med? Jocke när han var i Norge.
58. Spelade du tvspel med senast? Jocke tror jag, eller själv, blir så arg när han gör fel, så ingen som vill spela med mig :P.
59. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Jocke.
60. Vill du kasta en sten i huvudet på? Några stycken kanske.
61. Förtjänar att dö? Många.
62. Är söt? Anton.
63. Vill du sova med inatt? Jocke.
 
Vad...
 
64. Gör dig glad? Roliga saker.
65. Gör dig ledsen? Mycket.
66. Vill du helst göra nu? Flytta, men är två månader kvar :(.
67. Önskar du att du slapp göra? Snora.
68. Vill du ha nu? Nässpray och panodil.
69: Önskar du dig i födelsedagspresent? Vet inte, pengar som vanligt, eller i alla fall att släkten kommer ihåg det. (ja, några glömde).
70. Längtar du till? Flytten, att få göra mysigt i huset, att få förändring.
71. Tycker du om dina betyg? Helt okej.
72. Ångrar du i ditt liv? Nja, ångrar och ångrar, gjort är gjort, men skulle säkert vilja ändra en massa.
73. Är det bästa som hänt dig? Anton :)
74. Hur mycket är klockan? 20:03


-Annelie-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback