Fucking jävla skitdag!!

Jag hatar den här dagen från morgon till nu. Började med att Anton vakna sex, gick upp, gav honom mat och så. När han la sig igen så tänkte jag också sova vidare. Fick sova en liten stund innan han vakna igen, stoppa in nappen och han ligger och rör sig och gnyr hela tiden. (Har för övrigt gjort det hela natten) Så jag gav upp och gick upp, då tyckte han att han skulle bli lugn och sova. Tack för den liksom!. Han sov till tio.
Märkte även att jag sovit konstigt, har nu skitont i höger nacke och det strålar ner i axeln. Inte skönt. Jaja, tog tag i bakningen och skulle göra första maränbotten, man ska ha sex äggvitor till det, tror jag använde typ elva innan jag lyckades. När den var färdig så rasa ena sidan när jag tog ut den, inte mycket men ändå. Men den får se ut så.
Anton vakna och jag skulle ge honom mat, klä honom och så. Det gick bra, skulle sedan åka och tanka för jag skulle hämta min bror och så skulle vi åka till farmor och prata om dopet på lördag. Kom en liten bit och fick bensinstopp!!!. Så går det när man inte tankar i tid. Jaja, min andra bror kom med bensin, åkte till Ok och skulle tanka, där var två pumpar trasiga, ställer mig i kö och skulle tanka, då står jag på fel sida, tanklocket är på andra. Så skiter i tankningen (smart va?) i bilen, tankar bara dunken åt brorsan.
Vidare till mamma och ska hälsa på och hämta plåtar till tårtorna. När jag sitter där får jag världens huvudvärk, trodde jag skulle dö. Så har spenderat eftermiddagen med att ligga och gråta hemma hos mamma för allt suger. Tur jag var där i alla fall, då fick mamma och Anders bära på Anton lite :P. Anton somna för sin middagslur och då ligger jag i soffan och vilar. När han vaknar så mår jag lite bättre, så vi far hemåt. Lyckades komma ihåg att tanka, så nu har vi full tank.
Åker på willys och ska handla, ska föra över pengar till kortet via mobilen, funkar efter typ tre gånger. Kommer hem och går in med Anton, lägger honom i babygymmet, går ut och ska hämta lite mera saker i bilen. (som jag för övrigt inte vet om jag låste när jag gick in), då börjar det regna. Men där har jag tur och hinner in innan det verkligen regnar.
Så nu sitter jag i soffan efter att ha betalat räkningarna. Anton sitter i babysittern och försöker bajsa, går inte så bra :(. Stackarn. Men ska ge honom mat nu så kanske det blir bättre sen. Det var min dag och jag längtar tills imorrn faktiskt och hoppas den blir bättre.
Ja och när jag ligger i soffan och vilar så har jag telefonen på ljudlös, tror ni inte jag missar samtalet från prästen då!? Får ringa upp honom imorrn.
 
Nej, nu måste jag ta min son :). Han gör mig glad i alla fall ♥
 
-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback