Ensamheten tär på mig

Idag har vart en bra dag. Anton väckte mig klockan fem, precis som jag trodde, men myste i sängen till halv sju innan vi gick upp :P. Gav han frukost och så fick han ligga i gymmet tills jag märkte han höll på att somna. Därefter åt jag frukost och kika på tv innan det var dags att klä på sig.
Hillevie kom en vända på förmiddagen, vi gick med hundarna innan hon for till jobbet. Jennifer kom och höll mig sällskap några timmar också. Vi har suttit ute och snackat skit hela dagen :P. Eller jag var in och gjorde botten till godismuffinsen, det går ju så fort.
När hon åkte hem så gjorde jag toppen av godismuffinsen. Peter ringde och fråga om vi skulle grilla, så det gjorde vi. Mikael, Sandra och Tobbe kom också. Så satt ute och hade det trevligt. De for strax innan åtta, då gick jag in och la Anton.
Idag började lyxfällan, så satt och tittade på det samtidigt som jag beställde kläder åt Anton :P. haha. Hittade en skjorta som han ska ha på dopet. Nu ska jag handla svarta strumpor, svarta byxor, vit body och vita strumbyxor till honom bara. En väst har han ju redan. Han kommer vara så snygg på dopet :D.
Annars så har jag väl som vanligt städat och tvättat. F*n vad tvätt det blir sen Anton föddes :P. Han kräks på sig själv, mig och allt i hans närhet. Men så värt det, vet inte vad man gjorde innan man fick barn.
 
Nu ska jag gå ner och se om jag kan bygga ihop godismuffinsen, allt måste kallna först. Annars får jag göra det imorrn bitti. Men hade vart skönt att slippa det, för imorrn åker jag, Anton och Jennifer till Borlänge och kikar på kupolen. Roligt roligt.
 

Tiden går så fort, nyss var du såhär liten,
nu är du såhär stor :D.
Mamma och pappa kommer alltid älska dig :).
Du är det bästa som hänt oss,
allt var så värt det.
 
-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback