1 natt kvar, sen är längtan över :D

Sov gott inatt, la mig redan tio, och vakna fem av mig själv. Gick på toa och la mig sen i sängen igen, men kunde inte somna om. Så låg och vred och vände på mig till strax innan sex, då vakna min prins. Så tog honom till sängen och myste på lite innan han blev otålig och ville ha frukost. Sagt och gjort, var bara att masa sig upp.
Han somna om för en stund sedan, så jag har klätt på mig.
Men idag har jag haft väldigt ont i nedre delen av magen :S. Vet inte vad det är, men kom som en brännande smärta och kan knappt hosta utan att det gör ont. Det enda jag tänker på är om det blivit något fel efter operationen förra veckan. Blöder efter den också, det kunde man göra sa dom när skorven släppte, men man skulle inte blöda mycket. Men då är frågan, vad är mycket och vad är lite? Får avvakta tills imorrn och se om det släpper i magen eller inte. Annars får jag ringa dom och höra.
Annars idag ska jag försöka baka minst en tårtbotten till. Känns som jag måste komma ikapp med saker och ting nu, allting gick fel igår när jag bara låg hos mamma hela dagen.
 
-Annelie-

Kommentarer
Marielle säger:

Skulle precis till att uppdatera lite nu när lillan sover och jag får lite egentid.. ;)
Allt är bara bra med oss, myser som bara den! :) Hoppas att allt är bra med er också?!

Kramar!

2012-08-23 | 00:09:56
Bloggadress: http://mariellear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback