Tiden går för sakta

Bara en jobbdag kvar nu :P. Sen går jag på ledigt :D. Ganska skönt faktiskt. Idag slutade jag redan vid tolv. Kom hem och började baka godismuffins. Efter jag gjort det så började jag dona med gästsängen, den ställer man ju upp mot väggen och banden som håller dit madrassen och så hade lossnat, så fixade det. Sorterade alla papper som skulle sorteras och satte in i pärmar, vek all tvätt som hade torkat, plockade lite bland alla småsaker som ligger överallt. Har gjort pannkakssmet så det bara är att steka till middag sen. Har även gjort matschema tills på måndag och skrivit handlingslista, men ska inte handla förrän imorrn.
Nu sitter jag i soffan och kikar på tv. Blir nog sittandes här ett tag. Skulle vilja plocka ut datarummet, för vid sju ska vi till pappa och hämta ett databord, men har mätt lite i rummet och måste mäta bordet först så jag vet att det passar. Så ingen idé att börja plocka där ifall det inte passar. Så får göra det ikväll. Ska även kapa en sak till badrummet så det kan bli färdigt någon gång.
Imorrn när jag jobbar sista dagen så kommer älskling städa. Det gillar jag, då är det fint till helgen. Påskpynt skiter jag nog i år. Orkar faktiskt inte och vill inte komma hem till påskpynt om jag föder tidigare. Får vi bestämma så föder jag imorrn efter jobbet då allting är färdigt här hemma:P. Ska även bära upp spjälsängen i vårt sovrum så allting verkligen är klart och man inte behöver tänka på sådant.
Har fortfarande lite småsaker som ska handlas. Det som är kvar är:
1 påslakan och örngott
2 underlakan
2 amningsbhar, har hittat dom på hm så ska väl egentligen bara testa dom och betala.
amningsinlägg
2 nappfaskor
1 pkt mjölkersättning
badhjälp
Tror det var något mera också, men orkar inte tänka efter just nu :P. Tur jag har en lapp på kylskåpet.
Har en som sparkar som bara den i magen med :). Det gillas, men tycker han kan komma ut nu!!

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback