Skithelg

Denna helgen har vart allt annat än rolig, har vart dyngförkyld och mått skit. Sovit dåligt och haft ont i hela kroppen. Men inatt vaknade jag "bara" tre gånger, en gång vid två, en vid fem och en vid sju. Vid halv åtta gick jag upp, kände mig faktiskt ganska utvilad då :). Så det var ju skönt. Vi började morgonen med ett big brother avsnitt innan det var dags för frukost. Direkt efter frukosten så plockade vi lite här hemma, dammsög och fixade badrummet som skulle ha gjorts för evigheter sedan.
For även och handlade åt Jocke så det var klart. Sedan har det bara vart en slappdag i soffan med Jennifer och Busk. Såg en film som jag inte alls tyckte om. Men var skönt med en slappdag.
Jocke for iväg vid halv sex, nu blir jag ensam i tre nätter :(. Känns tråkigt eftersom han vart hemma en vecka nästan nu. Men när bebis kommer så blir han hemma i två veckor i sträck och sen är det inte långt kvar till semestern :).
När Jocke for så tog jag en långpromenad med Solo, eller ja, lång för mig just nu. Sedan klippte jag hans klor och duschade honom. Han hade mat och tovor i hela pälsen. Men nu är det borta. Ska borsta honom sedan när han är torr tänkte jag. Lättare då.
Annars så hoppas jag min telefon kommer imorrn så jag har något att göra. Det enda som behövs göras i veckan är typ damning, tvättning, badrummen och dammsugas. Det är inte mycket att göra i tre dagar. Så får väl göra så gott jag kan med att fördriva tiden.
Har laddat hem första säsongen av Skilda världar, så har ju att göra ett tag framöver :P.

Nu blir det soffan för mig resten av kvällen. Tänkte se alcatraz som börjar på fyran idag, men vet inte, det håller på så länge :(.

-Annelie-

Kommentarer
Marielle säger:

Åhh, tack så mycket, visst kommer det att bli det. :) Åhh, vad mysigt med så mycket i samma serie. Är helt såld i barbapapa, och skulle vi nu ångra oss så är det ju bara att vi målar om till något annat. :) Men tror nog att det dröjer ett tag innan vi ångrar oss.. :P Då kan vi vara avundsjuka båda två, hade ju velat ha allt du också har, handdukar och gardiner med mera.

Går bara bra med magen, den växer. :) Åhh, ja det kan jag förstå, inte länge kvar alls ju!! Spännande till tusen! :) Håller tummarna och hoppas för din/eran skull att erat mirakel vill titta ut snabbt. :)

2012-04-13 | 15:11:10
Bloggadress: http://mariellear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback