Ledig

Nu har jag gått på långledigt. Och då menar jag långledigt, ska inte börja jobba förrän hösten 2013 igen :P. Lär säkert jobba någon dag i höst, men ändå. Känns helt sjukt att jag ska gå hemma nu. Sen man tog studenten så tror jag inte jag vart ledig mer än 10 dagar i sträck. Helt sjukt.
Började ledigheten med världens dunderförkylning. Känns inte okej. Är inte pigg alls och mår skit. Sover inget på nätterna heller. Så bra början på ledigheten. NOT!
Annars så är nästan allt klart, har städat lägenheten, gjort klart datarummet och hallen. En sak som ska fixas i badrummet och typ 5-6 saker kvar på bebislistan. Så nu är jag lugn.
Skulle jag få bestämma så skulle jag åka in och föda denna helgen. Men det lär jag väl inte få göra.

Annars idag så har vi gått en långpromenad till willys och tillbaka. Har ont i magen till och från, men lär väl vara något jag ätit. Ingen idé att hoppas att jag ska föda snart. Efter promenaden så bakade vi bullar. Så nu är frysen full med det. Känns bra.

Känner mig redan rastlös och ledigheten har knappt börjat :P. Är ju bara helg än så länge. Men säkert bara för jag har ont i hela kroppen och psyket känns helt slut. Har ju inte ork till något.

Inga bilder har jag heller, kameran är nerpackad i bb-väskan och min iphone är på lagning så har en gamttelefon som inte är något bra. Men skulle få ut en ny telefon på garantin så hoppas den kommer i veckan :D.

Nu ska vi mysa ner oss i soffan och kolla på bb. Annars idag så ska vi grilla, blir en lugn kväll eftersom jag är förkyld och inte mår alltför bra.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback