Jahapp

Idag har vi bara tagit det lugnt, vattnat blommor och tankat bilarna är väl det som har hänt som mest. Annars så har vi legat i soffan och myst på. Tog en dusch mitt på dagen och lagade mat strax innan Jocke åkte.
Har haft ont i magen till och från idag, hoppades det skulle vara ett tecken på att det skulle sätta igång. Men inte då, nu känns allt som vanligt igen. Och Jocke har åkt :(. Han blir inte borta i 13 dagar i alla fall, utan han sa att han kommer hem nästa torsdag, så då blir det "bara" 11 dagar han blir borta. Men han har ju vår bil dit så skulle något sätta igång så kommer han hem på en gång :).
Nu har Tobbe kommit och vi ska spela bingolotto, Hillevie är inte hemma den svikaren, så stryk ska hon ha. Jag tänkte i alla fall vinna lite pengar så jag kan handla det sista till bebis i veckan utan att behöva vänta tills lönen kommer :).

Imorrn går jag in i vecka 39 (38+0), kan ni fatta? Helt sjukt, så exakt 14 dagar kvar till BF nu, men vill inte vänta så länge.


Vecka 37+6.

Jag och min älskling längtar som bara den nu :D.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback