Fortfarande slut som artist

Nu är det bara 2 jobbdagar kvar, två korta. Slutar redan vid tolv på torsdag och imorrn blir det senast vid halv två. Så det känns ju skönt. Har vart trött som fan idag plus huvudvärk på det. Kom hem från jobbet vid ett, åt lite och sen låg jag i soffan fram till tre. For till mamma och fortsatte ligga på soffan innan jag åt mat och färgde hennes hår. Var in på ICA och handlade innan jag for hem. Så nu har jag sakerna hemma så jag kan baka tills på torsdag. Tog även ut mer illamåendetabletter då dom tagit slut. Så klarar jag mig, pallar inte gå med illamående sista tiden.
Ska även in och hämta ut allergitabletter så jag har hemma. Receptet går ut om tio dagar, så är bra att hämta ut det innan. Så slipper jag betala för nya recept :P.
Annars så ska jag nu bara sitta i soffan och se på tv resten av kvällen. Ska göra mig lite skorpor senare och en kopp the till DHW. Och när jag vaknar imorrn så är Jocke hemma :D.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback